1 Ocak 2016 Cuma

Make Up For Ever Step 1 Baz İncelemesi

Herkese merhaba! Öncelikle herkesin yeni yıllını kutluyorum ve 2016 nın ilk yayını yazmaya başlıyorum..
Make Up For Ever Step 1 Hydrating Primer(beyaz olan) ve Shine Control Primer(siyah olan). İki üründen de çok memnun kaldım bence piyasadaki en iyi bazlardan. Beyaz olan nemsiz ciltler için çok güzel nem veriyor ve sürüp fondöteni uyguladıktan sonra yüzünüz çok daha canlı ve sağlıklı duruyor ve bütün gün kalsa bile etkisini kaybetmiyor. Kesinlikle benim gibi eğer kuru değil ama nemsiz bir cilde sahipseniz kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.
Diğeri ise matlaştırıcı bir baz gün içinde genelde T bölgemiz yağlanıyor bu ürünü T bölgesine veya yüzünüzde herhangi parlayan bir yeriniz varsa oraya fondötenden önce uygulayınca hiç bir şekilde yüzünüzde o yağlı görünüm veya parlamalar olmuyor. O yüzden bu ürünü çok sevdim bu ürün sayesinde gün içinde transparan pudra ihtiyacı, tazeleme ihtiyacı da ortadan kalkıyor. Eğer bu aralar baz arayışlarındaysanız kesinlikle tavsiye edebileceğim ürünler.
İkisinin de fiyatları 96 TL.
Herkese mutlu yıllar umarım 2016 herkes için çok güzel bir yıl olur hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder