15 Ocak 2016 Cuma

Clinique ve Shiseido BB Krem İncelemesi



Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlerle favori BB kremlerimden bahsedeceğim.
1. Clinique Anti-Blemish Solutions SPF40 BB Cream
Öncelikle, bu BB anti-blemish olduğu için ilgimi çekmişti. Çünkü aslında BB kremler de sivilce yapıyor. İçimizi rahatlatmak için fondöten değil de BB krem kullanıyoruz ama aslında ikisi de bence aynı. Ben bunu belki bir ihtimal sivilcelerimle başa çıkar diye almıştım. Kullandım çok memnun kaldım sivilceleri özellikle geçirmedi veya azaltmadı fakat ekstradan sivilce oluşturmadı bende. Spf 40 içermesi kesinlikle çok iyi bir özellik çünkü yüzünüz direk güneşle karşılaşmıyor ve zararlı güneş ışınlarından koruyor. Kullandığım en kapatıcı BB krem olabilir. Çok sıvı bir yapısı var kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Kime önerdiysem çok memnun kaldı. Sadece kokusu biraz kimyasal olduğu için bir tek o rahatsız ediyor. Onun dışında gün içinde yüzünüzden hemen kaybolmuyor etkisini kaybetmiyor. Çok başarılı bulduğum bir BB krem. Bendeki rengi Medium.
Fiyat: 99 TL
2. Shiseido Perfect Hydrating SPF 30 BB Cream
Bu BB kreme bayılıyorum. Bunu Burcu Esmersoy'da çoğu kez görmüştüm cildi ışıl ışıl parlıyordu ve çok sağlıklı duruyordu. Kapatıcılık bekliyorsanız beklemeyin. Sadece rengi dengeliyor ve kızarıklıkları kapatıyor. Sivilceniz varsa sürmemenizi tavsiye ederim çünkü kötü duruyor cildi parlattığı için. Ben bunu sivilcem yokken cildimi çok güzel hissettiğim zamanlarda özellikle yaz ayları veya yaz sonu kullanmayı çok sevdiğim bir ürün. Çok güzel nemlendiriyor kıvamı normal çok sıvı bir yapısı yok. Doğallık arayan herkese tavsiye ediyorum bu ürünü. Bendeki rengi Naturel Medium.
Fiyat: 175 TL

İki ürünü de elimle uyguluyorum. Ben bu kremleri Clinique kış, Shiseido yaz olarak ayırdım kendim için. Siz bu ürünleri kullandınız mı? Beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum..







6 yorum:

  1. Takip ediyorum instagram @blogkizi

    YanıtlaSil
  2. Takip ediyorum instagram @dnce_for_you 😊

    YanıtlaSil
  3. Takip ediyorum instagram @dnce_for_you 😊

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. INSTAGRAMDAKI CEKILISE KATILDIMMM
    Insallah cikar da hayatimda ilk defa cekilis kazanmis olurum ���� @EcemAkman

    YanıtlaSil