26 Ocak 2016 Salı

MAC Retro Matte Liquid Lipcolour Ürün İncelemesi




Herkese merhaba! Bugün çoğunuzun merak ettiği Mac Retro Matte Liquid Lipcolour ilgili düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.
İlk olarak mat bir ruj The Balm' ın Meet Matte Hughes isimli likit rujlarına benziyor. Ben Back in Vogue rengini alabildim. Lady Be Good rengi malesef kalmamıştı. Ama stokları güncelleyeceklermiş o yüzden tekrardan gelmesini bekliyorum. Back in Vogue pembe nude bir renk, özellikle buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum. Bu rujla ilgili dikkat edilmesi gereken tek şey altına baz sürmeden kullanırsanız dudaklarınız çok çabuk kurumaya ve ruj dudağınızın kenarlarında bir çizgi halinde toplanmaya başlayacaktır. Ben baz kullanmadan sizlerle paylaşmak için denedim 5-6 saate kadar çok kalıcı bir şekilde kaldı ama dediğim gibi çok kurudu ve rahatsız etmeye başladı.

Rengi gördüğünüz gibi çok tatlı ve canlı bir pembe. Bu ruju çoğu göz makyajında kullanabilirsiniz. Sürdükten bir 10-15 saniye sonra kuruyor ben kurumuş halini çektim. Sürmesi biraz zor o yüzden dudaklarınızı kalemle çerçevelerseniz daha başarılı bir sonuç elde edebilirsiniz. Ben altına baz kullandığım zaman gerek kalıcılığı gerek duruşu olsun çok memnun kaldım en kısa zamanda diğer renklerini de deneyip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.
Fiyat: 69 TL 
Umarım yazımı yararlı bulmuşsunuzdur yorumlarınızı bekliyorum :))



1 yorum:

  1. cidden merak ediyordum bu rujları ilk fırsatta bende mağazaya gidip deneyim ozaman ;)

    YanıtlaSil