24 Ocak 2016 Pazar

Maybelline Color Tattoo Ürün İncelemesi

Herkese merhaba, bugün sizlerle Maybelline in çok sevdiğim Color Tattoo larıyla ilgili birkaç düşüncemi sizlerle paylaşacağım. Bu seride en çok 2 rengi sevdim. İlki herkesin de çok sevdiği On and On Bronze. Diğeri ise, Permanent Taupe. 
Öncelikle On and On Bronze rengiyle başlayacağım.




Color Tattoo' ların amacı isminden de anlaşıldığı üzere 24 saate kadar kalıcı krem farlar olması. bence kesinlikle öyle. Bu renk favori rengim özellikle buğday tenlilerde harika durduğunu düşünüyorum. Yüzük parmağımla göz kapağıma iyice yayıyorum ve bu kadar günlük makyajım için hem çok pratik hem de çok güzel duruyor. 




Ben galiba en çok bu ürünlerin sür çık özelliklerini seviyorum. Bronz rengi de sıcak duruyor ve gözlerimi daha da belirginleştirdiğini düşünüyorum. Bu rengi herkese tavsiye ederim.



Bir diğer renk ise Permanent Taupe. Bu daha koyu fümeye benzer bir renk. Smokey eye makyajında çok rahat kullanılabilecek bir ürün bence. Renginden dolayı çok kolay dumanlı bir görünüm elde etmeniz mümkün. 



Onun dışında bunu daha yoğun makyaj yapıcağım zaman siyahla bütünleştirmek istediğimde yine en alta bunu baz gibi sürüyorum. 





Bazen tek kat sürmek bile yetiyor bu farlarda çünkü rengi çok iyi veriyor. İki rengide bu ürünleri daha kullanmamış veya kullanıp bu renkleri almamış herkese rahatlıkla tavsiye edebilirim. Çünkü bu ürünlerden çoğu kişi çok memnun hem kıvamı hem kalıcılığı harika ve en önemlisi çok da güzel durması. Umarım bu ürünlerle ilgili düşüncelerimi yararlı bulmuşsunuzdur. Hoşçakalın!


1 yorum: