8 Ocak 2016 Cuma

Flormar Lip Primer İncelemesi

Herkese merhaba! Biraz ara vermek zorunda kaldım finallerimden dolayı malesef. Ama artık yine yazmaya ve makyajla ilgili merak ettiğiniz çoğu şeyi burada paylaşmaya devam edeceğim. Bugün Flormar Lip Primer'la ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.
İlk olarak, ben bunu gördüğüm zaman biraz önyargılı davrandım. Sonuçta piyasada çok iyi markaların çok iyi dudak bazları mevcut. Ben özellikle MAC in bazını çok seviyorum. Bunu da denemek istedim hem uygun fiyatlı oluşu hem de ambalajı ilgimi çekti doğrusu. Bu ürün ruj gibi fotoğrafta da gördüğünüz üzere aynı o kıvamda, ürün biraz fazla çıkıyor o yüzden fırçasını biraz temizleyerek sürmenizde yarar var. Dudağınızı nötrlüyor. Bu da demek oluyorki rujunuz dudak renginize göre değişime uğramıyor. Sürdükten sonra bir kaç saniye bekleyip hemen sürmek lazım çünkü çok beklerseniz dudağınızı kurutmaya başlıyor ve kalem kaymıyor dudağınızda ve baz sürmenin bir anlamı kalmıyor. Bunu sürdükten sonra ben günlük hayatımda da hep dudak kalemi kullanıyorum rujlarımdan önce dudak kontürü için veya tek başına. İşte bu ürün sayesinde o kalem dudaklarınızda çok güzel bir şekilde kayıyor ve kalem çizgilerinize dolmuyor. Tek başına kalem kullanmanızı bile kolaylaştırıyor. Çok belirgin bir şekilde kullandığınız zaman aradaki farkı göreceksiniz zaten.
Gelelim kalıcılık durumuna. Evet gerçekten rujun dudağa tutunmasını sağlıyor bir şeyler içince hiç bir şekilde rujda bir değişim olmuyor fakat yemek yediğiniz zaman illaki dudak içlerine doğru ruj gitmeye başlıyor işte o zaman tazelemeniz gerekiyor. Onun dışında bence, rujun kalıcılığında ve güzel durmasında çok büyük rol oynuyor..
Bu arada rujumu sürdükten sonra ben transparan toz bir pudrayı parmağımla hafifçe dudağıma dokunduruyorum hem daha mat hem de daha kalıcı oluyor benden söylemesi. Umarım bu primer ı almak isteyenler için veya yeni tanıyanlar için yazım yararlı olmuştur. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder