14 Ocak 2016 Perşembe

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate Ürün İncelemesi




Herkese merhaba! Bugün sizlerle 1 hafta önce kullanmaya başladığım Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate yani gece serumundan bahsedeceğim.
Öncelikle, Bu ürünü bana bir çok kişi tavsiye etmişti. Aynı zamanda sosyal medyada da çok fazla karşılaşıyordum. Söyledikleri her şey doğruymuş. Ben emin olamadım ilk o yüzden tanışma boyunu aldım. Fakat yine de çok küçük değil bence zaten 2 damla kullanmanız yeterli oluyor. 1 haftadır her gün tüm yüzümü temizleyip en son adım olarak bunu sürdüm. Zaten bu ürünü tek başına kullanıyorsunuz önden veya sonrasında nemlendiricinizi sürmüyorsunuz. 2 damla alıp avuç içlerimle yüzüme tampon hareketlerle uyguluyorum. Eğer direk krem gibi sürmeye çalışırsanız sivilce yapabilir. Kokusu tamamen bitkisel biraz ilk sürdüğünüzde kokusu rahatsız ediyor ama sonra geçiyor. Bunu sürdükten sonra sabah uyandığımda bile yüzümdeki o nemliliık devam ediyor ve gerçekten yüzünüz çok daha canlı görünüyor asla o yorgunluk olmuyor yüzünüzde. Ben çok beğendim, bende etkisini daha ilk haftadan gösterdi. Ben herkese öneriyorum en azından tanışma boyu alınıp denenebilir. 
Fiyat: 65 TL. 

1 yorum:

  1. Tanışma boyunu mağazalardan mı bulabiliyoruz? İnternet sitesinde göremedim de

    YanıtlaSil