30 Aralık 2015 Çarşamba

Favori Mascaralarim



Herkese merhaba! Bugün sizlerle severek kullandığım favori mascaralarımı paylaşmak istiyorum.
Ben aslında fazla fazla mascara biriktirmeyi sevmiyorum 2 ay bile dayanmıyorlar hemen kuruyorlar. Burda gördüğünüz MAC kurudu çoktan mesela sizlere önermek için tutuyordum. Ayrıca ben her zaman mascaramı sürmeden önce kirpiklerimi kıvırıyorum size de tavsiye ederim.


İlk olarak MAC in bu klasik mascarasıyla başlayacağım. Ben geçen sene tanıştım bu ürünle ve çok memnun kaldım ve çok geç kurudu yani çok idare etti beni çok güzel volume veriyor ayırıyor bundan bir tane daha almayı düşünüyorum. Fırçası plastik, yalnız ürün çok geliyor mutlaka sürmeden önce biraz fazlalıklarını sıyırmanızı tavsiye ederim. 


Lancome mascaralarını hep çok sevmişimdir. Ne zaman ben veya annem, babam yurt dışına çıksa free shoptan ya lancome ya dior mutlaka sipariş veririm. Bu Hypnose serisinden Doll Eyes kalından inceye doğru giden bir fırçası var fırçası plastik değil. Kirpikleri tek tek ayırdı fakat asla hacim vermiyor. Sadece ayırıyor, belki üstüne ekstra hacim veren bir mascara daha sürülebilir.



Dior Iconic herhalde bu markanın en sevdiğim mascarası. kıvrımlı fırçası sayesinde kirpikleri hem üstten hem alltan rahatça kıvırabiliyorsunuz ve çok hacim veriyor ben çok beğeniyorum gün içinde akmıyor. Bunu da herkese öneriyorum.

Gelelim benim en favori mascaram Make Up  For Ever Aqua Extravagant. Uzun zaman oldu bunu da alalı ama hala ilk günkü gibi kirpiklerimi çok uzun ayrık ve hacimli yapıyor. Waterproof olduğu için asla akmıyor alt kirpiklerime de uyguluyorum bu yüzden. Fırçası çok rahat gittikçe genişliyor. Daha ne diyim en sevdiğim mascara bu galiba..

Max Factor Velvet Volume Mascara. O kadar çok reklamı yapıldıki son Gratis indiriminde dayanamayıp aldım. Son günlerde bunu kullanıyorum ve çok beğendim tek tek ayırmasa da kirpiklere çok hacim veriyor zaten ben plastik fırçaları çok seviyorum şimdilik beğenerek kullanıyorum. Gözümden kolay çıkması da hoşuma gitti.

Diğer bir favori mascaram da Benefit They' re Real (kahverengi) bende küçük boyu var benefitten aldığım bir setin içinden çıkmıştı. Ben buna bayılarak kullandım kahverengi olması çok hoşuma gitti kahve tonlarında makyaj yapınca uyum içinde hissettim kendimi kahveliği anlaşılmasa da.. Fırçası plastik ucu da top gibi fırçayı istediğiniz gibi hareket ettirip rahatlıkla kirpiklerinizi ayırabilirsiniz. Bu da benden tam puan alan mascaralardan büyük boyunu alacağım bunun kesinlikle, herkese de öneririm.


Son olarak, Givenchy Phenomen Eyes, bu top gibi olan mascaranın hiç bir işe yaradığını düşünmüyorum. Bunu da bir kutuda iki tane var diye free shoptan almıştım yine de çok pahalıydı. Tabi top diye ilgimi çekmişti. Ama gerçekten değmeyen bir para ambalajı için vermişim galiba parayı diye düşünüyorum. Çünkü ne kirpiklerimi ayırdıi ne hacim verdi ne ne uzattı hiç bir şey yani sadece sürersem alt kirpiklerime sürüyorum. Kesinlikle tavsiye etmediğim bir mascara.

Benim çoğu mascarayla ilgili düşüncelerim bu şekildeydi. Umarım size faydalı olabilecek seyler yazmışımdır. Sorularınız varsa bu ürünlerle ilgili ya da beğendiğiniz beğenmediğiniz mascaralar aşağı yorum bırakabilirsiniz.. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder