9 Şubat 2016 Salı

Nars All Day Luminous Weightless Fondöten İncelemesi



Herkese merhaba bu aralar okulum da açıldığı için bloga çok fazla yazı koyamıyorum malesef. Bugün sizlerle en sevdiğim ve bitirdiğim Nars All Day Luminous Weightless Fondötenle ilgili düşüncelerimi paylaşacağım. Benim gibi karmadan yağlı hatta yağlı ciltlere kesinlikle direk önerebileceğim bir fondöten. Mat bitişli ve çok sıvı yapıda bir fondöten. Yanlış hatırlamıyorsam ekim veya kasım ayında almıştım bu ürünü ve yaklaşık 3 ayda bitirdim. Benim gibi her gün fondöten kullanan biri için normal bir süre olduğunu düşünüyorum çünkü 4-5 pompa kullanıyorum. Benim için yeterli kapatıcılıkta genelde yanaklarımın üstünde kızarıklık ve ufak tefek sorunlar var oralara da ıkı kat uyguluyorum. Mat olmasına rağmen cildime o aydınlık görüntüyü çok güzel veriyor ve gün içindeki kalıcılığı da mükemmel. Yağlı bir cildim olmasına rağmen gün içinde bana pudra kullandırma gereksinimi de çok bulundurmadı. Daha ne desem bilemedim çok güzel bir fondöten kuru ciltliler de sorunsuz kullanıyor altına bir baz uyguladıkları zaman. Yeni bir fondöten arayışlarındaysanız eğer kesinlikle bir bakın derim.
Fiyat: 140 TL ve bendeki rengi Medium 1.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder