29 Aralık 2015 Salı

Nars Raquel ve MAC Kinda Sexy

Herkese merhaba! Bugün çok merak edilen iki tane ruju karşılaştıracağım. Nars Raquel ve MAC Kinda Sexy.

Öncelikle, Kinda Sexy' i çok uzun zamandır kullanıyorum her gün sürüp çıktığım ruj haline gelmişti. Çünkü her makyajla uyuyor sürümü kolay ve buğday tenli olduğum için bana en çok giden pembemsi nude ruj bu. Yapısı mat bir ruj ve bütün mat rujlar gibi dudağımı çok kurutuyor ve gün içerisinde çizgilere dolup birikiyor. Zamanım varsa eğer makyajıma başlamadan önce dudağımı diş fırçasıyla fırçalayıp lip balm sürüyorum tüm makyajım bitip sıra ruja gelince dudağıma transparan pudra sürüyorum sonra rujumu sürüyorum kalıcılığını arttırmak için ve rengini ortaya çıkartmak için. Eğer akşama kadar öylece kalsın diyorsanız sürdükten sonra tekrar transparan(toz) pudrayı parmağınızla rujun üstüne hafif sürebilirsiniz. Onun dışında ben herkese tavsiye ediyorum bence MAC' in herkeste olması gereken rujlarından biri.
Gelelim Nars Raquel' e bu MAC' in aksine mat bir ruj değil sürümü çok kolay dudağımı asla kurutmuyor. Ama bu bir tık daha pembemsi (aşağı swatchları koyacağım). Yani Kinda Sexy' nin yerini tutmadı benim için ben sadece renklerini benzettim yapı olarak çok farklılar. Bu pek kalıcı değil yemek yedikten sonra gidiyor. Günlük hafif makyajlar için bence çok uygun yanınıza alıp gün içinde tazelerseniz güzel sonuç alabilirsiniz bu rujdan.

Rujların swatchları gördüğünüz gibi. Raquel in daha kremsi daha satin bitişli olduğu belli oluyor zaten. Renkleri hemen hemen aynı. Mat istiyorsanız Kinda Sexy daha satin bitişli kremsi bir şeyler arıyorsanız da Raquel i tavsiye ederim.. Umarım bu yazı sizin için faydalı olmuştur. Sorularınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder