23 Aralık 2015 Çarşamba

Favori Fondötenlerim




Herkese merhaba, uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya devam edicem. Bugün sizlerle 3 tane favori fondötenimi paylaşmak istiyorum.
Nars All Day Luminous Weightless Foundation
Mac Pro Longwear Foundation
Diorskin Star Foundation
Öncelikle Nars kesinlikle benim bu aralar kullandığım en iyi fondötenim. Hem yapısı hem bitişi beni gerçekten çok tatmin etti. İnce yapılı orta kapatıcılıkta mat bir fondöten. Mat olması çok iyi eğer mat seviyorsanız çünkü gün içinde hiç parlama yapmıyor, aynı kalıyor. Ama çok fazla kapatıcılığı yok tabiki çok ince yapılı çünkü günlük kullanıma çok uygun.
Aslında Mac fondötenleri hiç sevmem bende çok akne yapıyor ve zaten bu düşüncem hiç bir zaman değişmeyecek. Ama bu fondöten bir başka tam istediğim özellikler full kapatıcı tam mat değil ama yağlı durmuyor gün içinde biraz pudra istiyor ama Mac in en beğendiğim ve bu aralar çok sık kullandığım bir ürün.
Dior ise benim için tam gece fondöteni. Çok yoğun kapatıcı ve yağlı. Çok sık kullanmıyorum ama selfielerde muhteşem duruyor sürdüğümde bütün kusurlarımı kapatıyor. biraz turuncumsu bir rengi var ama yinede yüzünüzü çok güzel gösteriyor tek problemi yağlanması herhalde.
Fırçadan önceki yazılarımda bahsetmiştim. Mac 196 fırça çok çok iyi bir bitiş sağlamadı fırça izi bırakıyor ama yine de pratik bir uygulaması var beauty blenderımı temizleyecek ıslatacak vaktim olmadığında kullanıyorum genelde yine de iyi sonuç veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder