25 Aralık 2015 Cuma

Günlük Makyajımda Vazgeçilmezlerim

Herkese yeniden merhaba,
Bugün günlük makyajımda en çok kullandığım ürünleri sizlerle paylaşacağım.
MAC Marjin blush. Pembe tonlarında çok tatlı bir allık. sürünce hem ışıltı hemde doğal bir görünüm veriyor o yüzden çok sık kullanıyorum bunu. MAC mineral powder ben medium rengini kullanıyorum. bunu da genelde fondöten sonrası sabitlemek için kullanıyorum smokey makyajlarda göz pınarlarıma sürüp aydınlatıyorum bir çok yerde işe yarıyor herkeste bulunası gereken ürünlerden biri. Nars ın Copacabana illuminator ı herhalde narsın en sevdiğim ürünlerinden biri. Elmacık kemiğinin üstüne yani allık sürdüğümüz yerin üstüne neredeyse her gün uyguluyorum çok güzel bir ışıltı veriyor. Bunu aynı zamanda ışıltılı bir görünüm için fondöteninizle de karıştırabilirsiniz. Ama bence belirli yerleri aydınlatmak çok daha güzel görünüyor.
Fırçalara gelince, MAC 134 pudra fırçasından çok memnunum ister pudra ister transparan pudra ister bronzer hepsini uygulayabileceğiniz bir fırça. Büyük olması da hem pratik hem de boynunuza pudra veya bronzer sürmenizi de kolaylaştırıyor. Diğer fırçam Sephora blush brush. Kesik uçlu olması kesinlikle çok avantajlı kontür uygulamak için çok rahat aynı zamanda allık içinde öyle. 
Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur. Sorular için yorumlarınızı bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder