27 Aralık 2015 Pazar

Gratis İndirimi!



Herkese merhabaaa!! Bugün sonunda Gratise gidebildim ve az çok ihtiyacım olan şeyleri alabildim. Gerçi geç kaldığım için pek fazla bir şey bulamadım ama aldıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle, Meet Matte (Nude) paletini bu sefer indirimde yakaladım! Çok merak ettiğim fakat bir türlü deneyemediğim bir paletti. Ben diğer paletlerdeki pigmentasyonu ve kalıcılığını seviyorum o yüzden bu paletten de pişman olmayacağımı düşünüyorum.. Daha çok nude kahve tonları hakim ve benimde sıklıkla kullandığım renkler. En yakın zamanda bu paletle bir makyaj yapıp sizlerle paylaşacağım..


Gelelim bir diğer ürüne Essence Make Me Brow! Normalde benefit gimme brow kullanıyorum ve çok memnunum ama bunu sanki biraz ona benzettim. Daha denemedim fakat denediğim zaman mutlaka izlenimlerimi sizinle paylaşacağım :)) Çok öneri aldım bu ürünle ilgili umarım bende beğenirim.




Diğer ürün ise Max Factor Velvet Volume Mascara. Daha önce Star Wars mascarayı kullanmıştım beğendim onu da ama bunun çok reklamları yapıldı o yüzden denemek için sabırsızlanıyorum. Plastik olması hoşuma gitti bakalım umarım memnun kalırım denedikten sonra sizlerle paylaşacağım.


Emily kalemleri ilk defa deniycem uygun fiyatlılar arasında benim favorilerim flormar ama bunların da rengini ve sürümünü şimdiden çok beğendim tavsiye ediyorum.


Bir diğer ürünse Toni&Guy Matt Texture Dry Shampoo. Ben diğer versiyonunu kullanıyorum normalde bu yeni çıkanı. Merak ettiğim için bunu aldım ama pek bir farkı olduğunu zannetmiyorum. Diğerinden zaten çok memnundum bundan da memnun kalacağıma eminim. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir kuru şampuan mükemmel sonuç veriyor.



Son ürünler ise Benri nin pamukları 3 al 2 öde kampanyası vardı bende stokladım bence bu alışverişimin en faydalı kısmı pamuklar oldu. Benim indirim alışverişim az çok böyleydi. Peki siz Gratis indiriminden neler aldınız? Memnun kaldınız mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim..

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ecoş öncelikle böyle bişey yapıyor olman çok mutlu etti beni ve bloguna bayıldım!!! Ben de son 2 yıldır makyaj ve makyaj malzemeleri hastalığına yakalandım her alışverişimde mutlaka en az bi ürün alıyorum bakım ürünü olarak. Gratis indiriminden aldıklarımı ben de söylemek istedim:) Kaç aydır bayıldığım ama bi türlü alamadığım The Balm Nude Dude far paletini sonunda aldım, The Balm ın mat likit rujlarını da çok öneren arkadaşım olmuştu, ben de denedim ve beğendiğim için Meet Matt(e) serisinin Committed ve Adoring inden aldım (Adoring Mac in adını şuan hatırlayamadığım bi bordo dudak kalemiyle nerdeyse aynı renk, hep kullandığım bi dudak kalemi fotoğraflarımda hep olan) Charming kalmadığı için alamadım ama bulursan al gerçekten çok güzel bi rengi var onun da, sürdükten sonra çok kısa bir sürede matlaşıyorlar ve gerçekten de inanılmaz kalıcılar, nasıl oluyosa bi o kadar da ıslak mendille kolayca çıkabiliyorlar. Gerçekten rujlara bayıldım, far paletine daha dokunmaya kıyamadım denediğimde seninle paylaşıcam:) Umarım blog çok iyi sonuçlar verir tüm gönderilerini okudum ve hepsine ayrı ayrı bayıldım! Sonrasında da takip etmeyi düşünüyorum, şimdiden başarılarr tekrar hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil