26 Kasım 2015 Perşembe


Herkese yeniden merhaba, bugün bu üç ürünle ilgili düşüncelerimi paylaşacağım. Mac Studio Waterweight SPF 15 Foundation, Mac 196 fırça ve The Body Shop' ın yeni çıkan ürünü Shade Adjusting Drops yani fondöten rengi açıcı. Öncelikle fondötenimi yaz sonu aldığım için şu an bana koyu geliyor ve bende böyle bir ürün olduğunu duyunca bana koyu gelen fondötenleri bu şekilde değerlendiririm diye düşündüm. Mac fondötenleri arasında en farklısı diyebilirim. Çok fazla bir kapatıcılık beklemeyin ama yüzle çok güzel örtüşüyor ve aynı zamanda ıslak bitişli yani transparan pudra kullanmanızı tavsiye ederim. Eğer günlük doğal bitişli bir şeyler arıyorsanız bu fondöteni öneriyorum. Fondöten rengi açıcıya gelirsek, kesinlikle fondötenin yapısını bozmuyor ve cildinizle çok güzel uyum sağlıyor. Mac fırçaya gelecek olursak da çok fazla tavsiye edebileceğim bir fırça değil. Fiyatı fırçaya göre fazla diyebilirim. Mağazada alırken çok beğendim fakat sadece bu fondötende güzel sonuç veriyor yüzde fırça izi bırakıyor. Bu ürünlerle ilgili düşüncelerim bu kadar umarım söylediklerimi faydalı bulursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder